Saturday, 7 February 2009

Model for a Day

Lelah. Keppe. Penat. Lemah sa nyawo. Sik kongang. Rasa nak leput. Nokya lah alasan yang salu diberik bila disuroh polah keja. Tapi bila taim disuroh amik gamba...hmph, bukan main gik suk. Sekda bertapi-tapi agik. Manusia...manusia...

Bak kata omputeh tek, "To err is human, but to make excuses is even more so".

26 contengan:

FaDLi said...

ya namanya bergambar ubat kepada malas/ngantok/keppe/lelah/penat/ngantok/sik terkaber-aer... hehehe.. nang mujarab ubat tok

SUPER MAMA said...

salah satu ubat k melawan segala penyakit malas, kepak dan segala nya yang negatif..

The Fleece Master said...

Nice photo mood

Su iJamm said...

Mengalahkan aura seri muka pengantin..

mat said...

jadi muka depan majalah remaja ok juak tok?

duhal, ubat malasnya ngambik gambar..

Si Penconteng said...

Fadli,
Nang mena ya! Sekpat nangga kemre, alu gago juak nak nyelit. Hehe.

Supermom,
Ha...tau takpe...:D

Fleece Master,
Thanks :)

Su iJamm,
Besalah, mun dah bedepan ngan kemre. Gia lah jadinya...

Mat,
Okey ka? Ngegeh juak mek nangga gamba dikpun lam gamba ya. Hehe.

erolnukman said...

tp best juak bgambar ramey 2 kedak tok...
sorng ney cik kak zatil lam gambar tok?hahaha..

Benrauf said...

mana satu zatil dalam gamba ni? tak prasan pun. :p

SyFazidawaty said...

haha!mena ya..time amik gamba la best..kakya gago mintak transfer n bluetooth sgala..

DrSam said...

fotogenik dan penuh emotion.

fitrahulinsan said...

nice pic! hehe..

semua posing bukan men lagi ye?

zateel_adzrina said...

mek da juak! yeay! hehe

Si Penconteng said...

Erol,
Nang bes gamba rami-rami :) Kamek nok polah muka blur semacam & polah Peace sign.

Benrauf,
Aik...tak prasan ke? Ala...yang buat tanda Peace ngan muka blur-blur tu... Hehe.

Fazidawaty,
Mena ya...pantang nemu kemre, gago juak nak nyelit sama. Hehe.

DrSam,
Oh, terima kasih :)

Fitrahulinsan,
Thanks :) Hehe...biasala tu kalo jenis yang suka bergambar.

Zateel,
Hehe alu suk nya tekkkk.

Felicia F. Ramzi said...

mcm2 aksi ada..:)

Si Penconteng said...

Biasa la ya mun gamba rami-rami :)

en_me said...

me paham sikit sikit jakkks.. but it's funny.. lol

MakModen said...

ahaha.. lain muka tak makei tudung ya.. sbb gambar profile tak makei tudung lilit.. siney mek rasa cem penah jak nangga kitak owh... hrm...

Audio said...

Aieeeee!!..kiut daa jak Zatil dalam pic ya eh. Tapi, kenak Zatil sik makei tudong nok pesen nok dalam avatar Zatil ya hoh?..tudong ya kacak gik aihh. Tapi apapa pun, nang stylo n kacak kitakurang bergamba koh. Errr mek dah ambik dah pic tok.. ney la tauk untok tujuan superimpose tek nak ehek ehek XD

WhiteTulip said...

kamek gya aiee....ngantok kah,sakit perut kah,kepak kah,mun dah part bergambar tok kah....alu ilang semuaa..hahahhaa...

Si Penconteng said...

en_me,
Terima kasih. Len kali blajar la bahasa Melayu Sarawak sikit-sikit :)

MakModen,
Aok kadang-kadang muka mek lain dalam lain-lain gamba. Pelik o. Rasa kedak penah nangga mek? Iihh, entah-entah kitak tok sebenarnya jiran sebelah rumah mek. Hehe.

Audio,
Jarang pakei pesen kedak ya bab kainnya tebal. Panassss. Ha, dah agak dah kitak mesti mok superimpose gamba ya :P BTW thanks sebab muji gamba mek orang! YerRRr ehek XD (borah Audio lok)

Bunga,
Hehehe. Mek sekdalah minat gilak bila nak ambik gamba, tapi yang besnya tek bila suma geng kedak sporting jak bila begamba. Yalah nyuroh asa bes ya. Hehe.

tomato_masam said...

aahhaha..betul la, kalo bab suh wart keje, sumerang pun malas, tp bab bergamba, lepak2 tu sumer tak yah suruh pun sumerang nk..hehe..manusia la katakan =)

Si Penconteng said...

Tomato,
Hahahaha. Betol sesangat la tu!

Benrauf said...

dah nampak gambar zatil. yg cun tu. :)

Khairul Antasha said...

aik...zatil, bang man nak tgh2 ya nak??pahal ada muka yg kmk kenal dlm ya owh...

Si Penconteng said...

Benrauf,
Suma pun cun & hensem dalam gamba tu :)

Khairul Antasha,
Aoookkkkk. Aieeee. Gine pandei kenal lah? Hehe. Kecik li dunia. Mok kita duak penah bejumpa nak hoh?

Khairul Antasha said...

aih,..betul lah bg man ya owh...hehehe..kecik da jak dunia..heheheh